Ось я написав музику.
Як тепер її зіграти?
Це питання на певному етапі постає перед кожним артистом. Наш звучний майстер-мультиінструменталіст – Стас Корольов знає відповідь!

За два дні інтенсиву ви дізнаєтесь про усі нюанси створення концертної програми, включно з такими речами:
  • як правильно спроектувати та реалізувати сетап;
  • як зробити так, щоб техрайдер читали;
  • як адаптувати свою програму до різних майданчиків;
  • як організувати репетиційний процес;
  • як працювати з світлом та VJ-їнгом;
  • як організовувати моніторінг;
  • чому звукорежисер - це суперважливо;
та багато інших надзвичайно корисних та важливих деталей пов'язаних з живими виступами.
Буде багато актуальної та цікавої інформації, практики та спілкування з викладачем.
Стас Корольов
мультиінструменталіст, артист і саундпродюсер.
Учасник гурту YUKO. Займається продюсуванням артистів (аранжування+міксинг та мастеринг) та освітньою діяльністю на базі Будинку Культури «Мастерская» та PRODJ. Виступав з лекціями та ділився досвідом на: Don't Take Fake, Kyiv Music Days і TEDx. Проводить індивідуальні консультації та репетиторську практику у напрямках, пов'язаних з музичною та артистичною сферою.


Програма
день 1
12:00 - 14:00
Блок №1: Вступ. Деконструкція.
  • Вступ. Проблематика. Постановка завдань на інтенсив.
  • Створення навігаційної карти.
  • Навіщо ви займаєтесь музикою?
  • Навіщо ви хочете бути артистом?
  • Для чого ви хочете створювати артистичний продукт?
  • Мотивація.
  • Концерт як інструмент по досягненню артистичної мети.
  • Деконструкція виступу.
  • Виконання музики.
  • Концертне аранжування.
  • Перформативність.
  • Сценографія.
  • Обговорення
  • Перерва 45 хв
14:45 - 16:45
Блок №2: З ким і як саме виконувати музику на сцені.
  • Роль музикантів і завдання, які виконує склад.
  • Звірка з навігаційною картою.
  • Обговорення
  • Розбір кейсів:
    — Big Band (Jaga Jazzist)
    — Класична група (Radiohead/Beatles)
    — Топологія "зірка" (Іван Дорн)
    — Менш типові кейси (Kendrick Lamar/John Maus).
  • Формування власного уявлення про склад, відповідно до навігаційної карти.
  • Роль особливого концертного аранжування.
  • Обговорення
  • Рішення для типових кейсів.
    — Харизматичний і яскраво виражений фронтмен + електронна музика (The Prodigy).
    — Електронна музика без фронтмена (The Chemical Brothers).
    — Випадок, якщо музика не може бути змінена і зіграна, а тільки запущена (John Object)
    — Великий склад живих музикантів (Jaga Jazzist).
    — Рок музика.
    — Одинак на сцені (Kendrick Lamar).
  • Інші кейси.
  • Розгляд цікавих прикладів.
  • Завдання на перерву
  • Обговорення
  • Перерва 45 хв
17:30 - 19:30
Блок №3: Немузичні аспекти живого виступу.
  • Аспекти, що залежать безпосередньо від артиста:
    — Перформативність.
    — Сценографія.
    — Спілкування з залом.
    — Звірка з навігаційною картою.
  • Аспекти, якими займаються інші професіонали:
    — Світлорежисура.
    — Референс (Як можна?).
    — Синестезия.
    — Взаємодія з режисером світла.
    — VJ-їнг.
    — Якщо є своя людина: розробка з ним віджеїнгу.
    — Якщо своєї людини немає: відеолупи.
    — Лого.
    — Відмова від екрану.
    — Режисура всього концерту. Запрошений гість: Анастасія Весна.
  • Звірка з навігаційною картою.
  • Завдання додому.
  • Обговорення.
19:30 - 20:00
Підсумки. Кінець 1-го дня.
день 2
12:00 - 14:00
Блок №4: Концертний сетап.
  • Створення концертного сетапу.
  • Звірка з наперед визначеним складом музикантів.
  • Обговорення
  • Виділення всіх партії, які будуть виконуватися наживо.
  • Обговорення
  • Написання списку інструментів, які будуть виконувати вищезгадані партії.
  • Обговорення
  • Малювання схеми підключення всіх інструментів в FOH.
  • Обговорення
  • Оптимізація схеми.
  • Обговорення
  • Моніторинг
    — Підлоговий моніторинг.
    — Вушний моніторинг.
    — Прорахунок кількості моніторних ліній.
    — Клік.
  • Роль звукорежисера, техніків та стейджмена.
  • Перерва 45 хв
14:45 - 16:45
Блок №5: Сетап для репетицій.
  • Організація репетиційного процесу
  • 2.1.1.1 Моделювання концертної обстановки.
  • Адаптація репетиційного обладнання максимально наближено до концертних умов.
  • Малювання схеми підключення на репетиції.
  • Звукорежисер на репетиції.
  • Підготовка плейбек.
  • Налаштування рівнів. «Лінійка» на мікшері.
  • Саундчек. Лайнчек.
  • Репетиція взаємодії музикантів зі звукорежисером під час саундчеку і виступів.
  • Прогін на великому звуці.
  • Прогін зі сценографом/звукорежисером/VJ-єм.
  • Прогін з аудиторією.
  • Перерва 45 хв
17:30 - 19:30
Блок №6 Фіналізація роботи над концертною схемою
  • Адаптивність концертної схеми під різні умови.
  • Передбачення аварійних станів і генерування заздалегідь можливих рішень.
  • Замінність елементів.
  • Варіативність: розширений і компактний склади.
  • Техрайдер для вашої концертної схеми.
  • Розбір того, що учасники інтенсиву спроектували для себе.
  • Обговорення
19:30 - 20:00
Відповіді на питання. Завершення інтенсиву.
Вартість
1 300 грн
Правила та безпека
Будинок Культури «Мастерская» за безпечну освіту, інформуємо:
    Кількість учасників інтенсиву обмежена!
    На вході ми вимірюємо вашу температуру.
    Доступ до заходу лише за наявності маски
    Приміщення проходить санобробку спеціальними засобами та кварцевими лампами
    Контакти
    Будинок культури Masterskaya
    +38 (044) 222-50-29
    Вул. Євгена Коновальця 44А


    Пошта для запитань:
    dk@masterskaya.space
    Перейти к заказу билетов